• ورود
  • عضویت

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

نام نمایشی ضروری می باشد

شماره همراه ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد
12 اردیبهشت 1402

خرید بهترین شلوار جین برای بانوان

شلوار جین یکی از پرطرفدار ترین انواع شلوار در بین بانوان می باشد. از این رو تنوع و کیفیت های مختلف این محصولات در بازار مصرف بسیار بالا می باشد. اما اگر شما قصد خرید آن را دارید، باید بدانید که در واقع چه محصولاتی جزو شلوار جین های با کیفیت شناخته می شوند. زیرا جین لوکس نه تنها احساس بهتری برای شما دارد. بلکه در مدت زمان استفاده ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

نکته اصلی آن است که مارک‌ های معتبر به احتمال زیاد روی مواد و پارچه درجه یک سرمایه‌گذاری می‌کنند. اما این لزوماً به این معنی نیست که شما نمی‌توانید شلوار جین‌های مناسبی با برچسب قیمت مقرون ‌به‌ صرفه ‌تر خریداری نمایید. در این مقاله نکاتی که شما را به یک شلوار جین مناسب با قیمت مقرون به صرفه می رساند، آموزش می دهیم.

مهم ترین نکات برای خرید شلوار جین با کیفیت

  • توجه به میزان کشش شلوار

هنگام خرید شلوار جین با کیفیت، حتما به برچسب شلوار جین از نظر درصد Lycra یا Spandex در پارچه بررسی نمایید. در این  بخش، 1 درصد نشان دهنده ی فقط کمی کشش برای راحتی است. در حالی که 2 درصد به معنای پارچه جذاب تر با کشش بیشتر است. میزان درصدر های بالاتر از این موجب کهنگی و یا گشاد شدن شلوار شما می شود. همچنین در نظر داشته باشید که اگر سایز شلوار جین شما بین دو سایز است، بهتر است شلوار جین با سایز کوچک تر را انتخاب کنید زیرا ممکن است این پارچه پس از چندین بار پوشیدن جا باز کند.

  • دوخت بادوام در شلوار جین با کیفیت

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خرید شلوار جین با کیفیت دوخت لبه های آن است. اکثر افراد به دنبال یک دوخت خوب و سنگین هستید که کشیده، شکافته یا باز نشود. در بین تمام دوخت ها، دوخت دو ردیفه و دوخت زنجیره ای بهترین نوع برای یک شلوار با کیفیت هستند. با این حال، شلوار هایی که دارای یک ردیف دوخت هستند نیز از کیفیت لازم برخوردار می باشند.

به طور کلی برای تست کیفیت دوخت شلوار جین، آن را به آرامی از قسمت درزها بکشید. اگر رشته های نخ یا پارچه از هم جدا می شوند، مشخصا محصول انتخابی دارای کیفیت لازم نیست.

  • جزئیات طراحی

گاهی اوقات برخی از ویژگی‌ها و طراحی های روی یک شلوار جین نشان دهنده میزان کیفیت آن است. برای مثال دکمه ها و پرچ های مسی را در نظر بگیرید. دیدن این جزئیات کوچک روی یک شلوار جین نشان دهنده خوش ساخت بودن آن محصول است. اما گاهی برخی از کپی کاران، جزئیات لباس های بی کیفیت خود را از برند های معتبر کپی برداری می نمایند. پس به جز جزئیات طراحی در یک شلوار جین با کیفیت، حتما به جنس آن و اصالت کالا نیز توجه نمایید.

  • میزان سنگینی پارچه در شلوار جین با کیفیت

شلوار جین با کیفیت از پارچه جین قوی تر و سنگین تری ساخته می شود. پس هنگام خرید پارچه را خوب لمس کنید. به غیر از شلوار جین تابستانی،که نوعی جین سبک وزن شناخته می شود، باقی این محصولات را با میزان سنگیی پارچه آن بسنجید.

یک شلوار جین سنگین‌ ممکن است در ابتدا کمی سفت به نظر برسد، اما در نهایت بعد از چند بار پوشیدن نرم می‌شود. با این حال، اگر صبر کافی برای این مورد را ندارید، می توانید به سادگی با خیس کردن شلوار جین خود در حمامی از سرکه و آب داغ، روند نرم کردن پارچه را تسریع کنید.

اگر به دنبال خرید مدل های مختلف شلوار جین با کیفیت می باشید، فروشگاه خانه شلوار دارای متنوع ترین نمونه ها در این زمینه می باشد. هر یک از شما با توجه به سلیقه خود می تواند هر یک از مدل و رنگ های این البسه را خریداری و استفاده نماید. این مجموعه ارائه دهنده انواع البسه می باشد.

برای خرید لباس زنانه مطابق با نیاز خود می توانید به صفحه اصلی وب سایت خانه شلوار مراجعه نمایید.

به این صفحه امتیاز دهید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *