• ورود
  • عضویت

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

نام نمایشی ضروری می باشد

شماره همراه ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد
19 مهر 1401

ست کردن لباس زنانه

هنگام قرار با دوستان خود، شرکت در یک مراسم رسمی و یا دیگر موارد این چنینی، قطعا سخت ترین مرحله برای شما انتخاب و ست کردن لباس های زنانه با انواع شال و روسری هایتان است.

همیشه قبل از هر مرحله ای اولین سوال با جمله ” چه بپوشیم؟ یا کدام رنگ شال و روسری و یا لباس مناسب تر است؟ ” آغاز می شود. برای رهایی از این پرسش های همیشگی و دریافت پاسخ جامع آن ها، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. مجموعه خانه شلوار قصد دارد تا یکبار برای همیشه این مسئله را برای شما حل نماید. از این به بعد دیگر دغدقه ای برای ست لباس های خود ندارید. با در نظر داشتن موارد زیر به راحتی و در کمترین فرصت استایل مناسب خود را انتخاب می نماید. حال می خواهد یک دورهمی دوستانه باشد و یا میهمانی رسمی! شما کمترین زمان را برای انتخاب لباس خود صرف خواهید نمود.

نحوه ست کردن لباس زنانه با انواع رنگبندی شال و روسری

اولین اصل در ست لباس ها، انتخاب رنگ شال و روسری ، مانتو و سایر لباس ها و همچنین تناسب بین آن ها می باشد. در گذشته اصول مد بنا بر ست کردن تنها دو رنگ لباس با یکدیگر بود. اما مد امروزی دست ما را بسیار باز گذاشته است. و شما می توانید از ترکیب رنگی هایی مناسب با یکدیگر بدون محدودیت استفاده نمایید. برای مثال ” رنگ سبز انواع لباس های زنانه که امسال بسیار ترند شده است را می توان با شال سفید و کیف و کفش کرم ست نمود. ” این ترکیب رنگ جذاب استایلی فوق العاده را برای شما به وجود می آورد.

برای اینکه بتوانید از رنگ های مختلف در کنار یکدیگر استفاده نمایید، باید اطلاعات کاملی از تناسب رنگ ها و ترند روز داشته باشید. البته توجه نمایید که انتخاب رنگ و ست لباس امری کاملا سلیقه ای می باشد. اما اگر مایل هستید که به صورت اصولی از آن ها استفاده نمایید، در ادامه ست کردن لباس زنانه با انواع رنگبندی شال و روسری را برای شما بررسی نموده ایم.

  • رنگ قرمز: اگر لباس انتخابی شما به رنگ قرمز و یا ترکیب عظیمی از آن می باشد، برای ست آن از شال و روسری هایی با رنگ های: سبز زیتونی، سفید، مشکی و آبی استفاده نمایید.
  • لباس زنانه سبز: این رنگ جذاب و ترند را می توان با رنگ های زرد، کرم، مشکی و بنفش جذاب ست نمود.
  • رنگ سفید یا مشکی: دو رنگ مذکور که رنگ های خنثی و پرطرفدار می باشد، با هر لباسی که انتخاب نمایید ست می شود. اما اگر به دنبال جذابیت بیشتر هستید، ترکیب رنگ سفید با کرم، صورتی، سبز، آبی کاربنی و زرد لیمویی زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد.
  • لباس صورتی: استفاده از این رنگ شاد و زیبا در استایل شما انرژی بسیار مثبتی برای شما و دیگران به وجود خواهد آورد. و ست کردن لباس زنانه صورتی با رنگ های آبی، سفید، خاکستری و کرم بسیار مناسب و زیبا می باشد.
  • رنگ جذاب آبی: این رنگ زیبا، ملیح و پر انرژی در ترکیب با صورتی کم‌رنگ، سفید، نارنجی روشن، سبز و قرمز استایلی زیبا را برای شما به وجود می آورد.

برای ست این رنگ های لباس زنانه لازم نیست از مدل های تک رنگ فقط استفاده نمایید. در واقع لباس انتخابی شما می تواند ترکیبی از این رنگ ها باشد. حتی شال و روسری های چند رنگ و یا طرح دار نیز با این اصول سازگار هستند.

جمع بندی

با استفاده از موارد فوق الذکر، به راحتی می توانید رنگ دلخواه و مناسب را جهت ست کردن لباس زنانه با سایر لباس ها انتخاب نمایید. همچنین از آنجایی که خرید حضوری امری زمان بر می باشد. و حتی قابلیت دسترسی به تمام مدل ها به صورت یکجا برای شما وجود ندارد! با در نظر داشتن نکات مذکور، یک خرید لباس زنانه راحت را تجربه نمایید.

فروشگاه خانه شلوار بهترین پوشاک زنانه اعم از: شلوار زنانه ، شومیز ، مانتو ، پالتو و دیگر موارد این چنینی را با توجه به نیاز مشتریان خود، ارائه می نماید. همچنین وب سایت رسمی این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد. پس با خیال راحت و بدون حضور در شلوغی بازار، محصول مورد نظر خود را در فضایی امن انتخاب و خریداری نمایید.

خرید لباس زنانه از مجموعه خانه شلوار، تجربه ای متفاوت و ماندگار است.

5/5 - (1 امتیاز)

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *