• ورود
  • عضویت

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

نام نمایشی ضروری می باشد

شماره همراه ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد
26 مهر 1401

جدیدترین انواع پافر زنانه و دخترانه

هنگام خرید لباس زنانه پاییزی با تنوع بالایی از پوشاک روبرو خواهید شد. و شما می توانید هرکدام از آن ها را با توجه به سلیقه، موقعیت و نیاز خود انتخاب نمایید. یکی از جدیدترین و معروف ترین مدل های لباس های پاییزی و یا زمستانی، که در سال های اخیر اکثر بانوان از آن در اسشتایل خود استفاده نموده اند، انواع پافر زنانه می باشد. که به دلیل طراحی ویژه ای که دارد، گرمای خیلی خوبی رو برای بدن ایجاد می نماید. و همچنین یک استایل زمستانی فوق العاده زیبا و جذاب خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با این پوشاک ترند و جذاب در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع پافر زنانه چیست؟

جالب است بدانید، پافر (puffer) نوعی ماهی پف آلود می باشد. و این کاپشن های زمستانی به دلیل شباهت زیادی که به آن ماهی دارد، با نام انواع پافر زنانه شناخته می شود. در تولید این پوشاک معمولا از پارچه های ضد آب به دلیل عایق بندی مناسب، استفاده می شود. و دوخت آن ها معمولا به صورت لایه لایه ای می باشد، که حالت پف داری را برای این لباس ها به وجود می آورد. از طرفی لایه بیرونی آن ها نیز از جنس نایلون یا پلی استر می باشد. و داخل آن مملو از هوا و پر (معمولا پر اردک) و یا پشم شیشه است.

به طور کلی پافر زنانه چند سالی است که در بین بانوان بسیار محبوب واقع شده است. که با حجم زیاد خود، وزن بسیار سبکی دارد. از همین و برای استفاده روزمره بسیار مناسب می باشند. از طرفی به دلیل بلند بودن قد این کاپشن ها، اکثر افراد احساس راحتی بیشتر و سرمای کمتری دارند. و برای تمام محیط ها قابل استفاده می باشد.

پافر های زنانه معمولا در انواع مختلفی چون: پافر های بلند، کوتاه، بدون آستین ( جلیقه ای ) و دیگر انواع این چنینی تولید و به بازار عرضه می گردند. از این رو هر فردی با هر سلیقه ای می توانند از این پوشاک کاربردی و مناسب، خریداری و استفاده نمایند.

در ایران نوع بدون آستین و بلند این کاپشن ها در بیشتر استایل ها دیده می شود. و طرفدار این مدل از پافر های زنانه بیشتر از دیگر انواع آن می باشد.

بهترین ست پوشاک برای پافر ها

  1. در فصل های پاییز و زمستان به همراه پافر خود از کلاه های بافت استفاده نمایید. این مورد جذابیت بیشتری در ظاهر استایل شما ایجاد می نماید.
  2. برای ست کردن لباس زنانه معمولا در زیر پافر های بدون آستین، از سوییشرت، هودی، دورس، بافت و بلوز یقه اسکی استفاده می شود.
  3. در صورتی که پافر شما دارای کلاه سرخود می باشد، بهتر یا سوییشرت یا هودی شما بدون کلاه انتخاب شود.
  4. انواع پافر زنانه بلند با لگ های جذب، و نوع کوتاه آن با شلوار های گشاد ست می شود.
  5. بهترین جنس شلوار مناسب برای پافر ها انواع کتان، اسلش، جاگر و جین می باشد.
  6. استفاده از بوت و نیم بوت در این استلایل ها، ظاهری بسیار جذاب دارد.
  7. کیف های کمری و یا کوله مناسب ترین گزینه ها برای ست با پافر های زنانه می باشد.

جمع بندی

انواع پافر زنانه در صورتی که دیگر انواع لباس های بافتنی پوشده شوند، از گرم ترین پوشاک زمستانی محسوب می شوند. و اکثر افراد سرمایی، می توانند با این سبک پوشش، خودشان را گرم نگه دارند. و شما با توجه به سبک پوشش و سلیقه خود، می توانید رنگ ها و اندازه های مختلف پافر زنانه را امتحان کنید.

البته حواستان باشد که این لباس ممکن است کمی شما را درشت اندام نشان دهد. پس با توجه به این نکته، مدل مورد نظر خود را خریداری و انتخاب نمایید. همچنین هنگام خرید پافر، از رنگ های شاد و زیباتر استفاده نمایید. تا بتوان در هر فصلی، شهری رنگی و خوش رنگ و لعاب داشته باشیم. با اینکار هم باعث تقویت روحیه خودمان و هم مردمان شهرمان خواهیم شد. قطعا دیگران از دیدن لباس های سرزنده ما حس مثبتی دریافت خواهند نمود.

خرید لباس زنانه از مجموعه خانه شلوار، تجربه ای متفاوت و ماندگار است.

4.7/5 - (4 امتیاز)

فهرست مطالب

3 پاسخ

  1. پافر رو میشه با یه دورس رنگ مخالف ترکیب کرد‌. مثلا اگر پافرتون سورمه‌ایه میتونین از شلوار جین، بگ، دمپا گشاد و نیم کمک بگیرین.

  2. پافر یه گزینه عالی واسه منی هست که چون توی خوزستان زندگی می‌کنم، میتونه خیلی کمک کننده باشه‌. چون هوا به راحتی داخل لباس نفوذ میکنه و احساس خفگی به آدم دست نمیده‌

  3. قبل خرید پافر باید به سایزش دقت کنین ولی یه چیز مهم دیگه رنگ پافره‌‌. پافر رنگ روشن برای افراد پوست گندمی ک پافر رنگ تیره برای افرادد دارای پوست روشن مناسب ‌ترن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *