• ورود
  • عضویت

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

نام نمایشی ضروری می باشد

شماره همراه ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد
22 فروردین 1402

شلوار جین زنانه راسته

یک از گزینه های همیشگی در کمد هر فردی شلوار جین می باشد. این لباس که جزو البسه اسپرت شناخته می شود دارای تنوع بالایی در مدل، طرح و رنگ می باشد. و هر فردی با هر سلیقه و فرم بدنی می تواند این لباس را با استایل خود ست نماید. در بین مدل های مختلف شلوار جین ها که عضو ثابت کمد خانم ها می باشد، شلوار جین زنانه راسته، قطعا یکی از گزینه های همیشگی است. این مدل شلوار زنانه در تمام استایل ها کاربرد دارد. از این رو هر خانمی حداقل یک مدل از این شلوار را حتما در کشو شلوار های خود دارد.

مدل این شلوار های زنانه، از ناحیه ران کاملا چسبیده و از قسمت زانو، ساق، مچ پا آزادتر می باشد. در واقع این البسه در پا حالتی استوانه ای دارند. از آنجایی که کاربرد این شلوار ها بسیار بالا می باشد، شما تنها با رعایت چند نکته ساده می توانید بهترین استایل را داشته باشید.

چند استایل ساده با شلوار جین زنانه راسته

  • ست شلوار جین و تاپ

یکی از زیبا ترین استایل های همیشه ترند در دنیای مد امروزی استایل شلوار جین و تاپ می باشد. فرقی ندارد شما از چه نوع تاپی برای استایل با شلوار جین زنانه راسته استفاده نمایید. تمامی مدل و رنگ های این البسه با شلوار های جین سازگار هستند. اما در بین همه ی آن ها کراپ تاپ های سفید و مشکی به همراه شلوار جین آبی از جذاب ترین استایل هایی است که می توان در موقعیت های مختلف استفاده نمود. استفاده از یک پیراهن دکمه دار به صورتی که دکمه های جلوی پیراهن باز باشد، تکمیل کننده این استایل فوق العاده می شود.

  • انتخاب کفش مناسب برای استایل با شلوار جین زنانه راسته

کفش های اسپرت یا همان کتونی، در بین مدل های مختلف کفش، سازگاری بیشتری با شلوار های جین زنانه راسته دارند. از آن جایی که قد و مدل این شلوار ها به گونه ای است که تا روی پا را پوشش می دهد، پس استفاده از کتونی به همراه این شلوار زیبایی فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

البته پوشیدن این شلوار با دیگر مدل های کفش مانند: کفش های چرم بدون پاشنه نیز برای استایل های نیمه رسمی نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

  • شومیز های زنانه برای ست با شلوار جین

از دیگر استایل های نیمه رسمی یا حتی کژوال که زیبایی فوق العاده ای را برای ظاهر شما به وجود می آورد، ست شومیز و شلوار جین زنانه راسته می باشد. امروزه شومیز های یقه دار جلو دکمه از پرطرفدار ترین البسه در بین خانم ها می باشد. و شما می توانید آن را با شلوار محبوب خود ست نمایید.

همه ی ما می دانیم برای استایل با شلوار های جین هیچ محدودیت رنگی وجود ندارد. زیرا این شلوار ها با انواع رنگبندی سازگاری دارند. اما باز هم رنگ های سفید و مشکی از بهترین گزینه ها برای ست شومیز و شلوار جین زنانه می باشد.

  • شلوار جین زنانه  به همراه کت های کوتاه

از زیباترین استایل های نیمه رسمی برای اکثر بانوان، ست انواع کت به همراه شلوار جین زنانه راسته می باشد. این استایل در عین زیبایی، باعث جذابیت و حس اعتماد به نفس بیشتری در وجود شما می باشد. از این رو برای برخی قرار های روزمره بسیار مناسب می باشد.

در این استایل سعی کنید از رنگ های ملایم استفاده نمایید. زیرا زیبایی استایل و تیپ شما را دو چندان می نماید.

مقاله پیشنهادی: آشنایی با انواع کت زنانه پاییزی

جمع بندی

در این مقاله درباره استایل با شلوار جین راسته زنانه صحبت کردیم و گفتیم که جزو واجب و پرکاربردترین شلوارهای کمد هر خانمی به حساب می آید. چرا که به راحتی می توان با لباس ها و استایل های مختلف ست کرد. و در عین سادگی دارای زیبایی فوق العاده ای نیز می باشد.

اگر به دنبال خرید مدل های مختلف این شلوار می باشید، فروشگاه خانه شوار دارای متنوع ترین نمونه های شلوار جین زنانه راسته می باشد. هر یک از شما با توجه به سلیقه خود می تواند هر یک از مدل و رنگ های این البسه را خریداری و استفاده نماید. این مجموعه ارائه دهنده انواع البسه می باشد.

برای خرید لباس زنانه مطابق با نیاز خود می توانید به صفحه اصلی وب سایت خانه شلوار مراجعه نمایید.

به این صفحه امتیاز دهید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *