• ورود
  • عضویت

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

نام نمایشی ضروری می باشد

شماره همراه ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد
2 اسفند 1401

شست و شو لباس های خاص زنانه

برخی لباس هایی زنانه خاص مدام در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند. این لباس ها دارای تنوع بسیاری در رنگ و مدل می باشند. از این رو نگهداری و نحوه شست و شو آن ها مسئله مهمی است که باید به آن توجه نمود. زیرا پارچه های لباس های خاص معمولا بسیار نازک و لطیف می باشند. در صورتی که به درستی از آن ها مراقبت نشود در مدت زمان کمی از بین رفته و شکل ظاهری اولیه خود را از دست می دهند. در صورتی که ارزش بالایی برای ماندگاری لباس های خود قائل هستید، بهتر است تا انتها این مقاله با ما همراه باشید. و از نکات زیر جهت نگهداری و شست و شو لباس های خاص زنانه به صورت صحیح استفاده نمایید.

نکات مهم و تاثیر گذار در شست و شو شال لباس های خاص زنانه

  • استفاده از ماشین لباس شویی ممنوع

مهم ترین مسئله هنگام شست و شو لباس های خاص زنانه، عدم از استفاده از ماشین لباس شویی می باشد. زیرا همانطور که در قسمت قبل بیان نمودیم، الیاف این لباس ها بسیار ظریف می باشند و بهتر است با دست و به آرامی شسته شوند. استفاده از ماشین لباس شویی برای این البسه باعث از بین رفتن الیاف آن ها و در نتیجه ماندگاری کمتر آن ها خواهد شد.

همچنین شست و شو همزمان این پوشاک با دیگر لباس ها، به لحاظ بهداشتی نیز صحیح نمی باشد. و از طرفی در بعضی مواقع ممکن است لباس هایی با رنگ تیره، به لباس های شما که معمولا رنگ های روشن تری دارند، رنگ پس دهد.

  • رنگ ها را تفکیک کنید

همانطور که در مطالب فوق الذکر بیان نمودیم، این البسه باید با دست و جدا از دیگر لباس ها شسته شوند. اما دقت نمایید هنگام شست و شو با دست نیز آن ها را یک به یک شسته و آبکشی نمایید. زیرا این البسه با رنگ های تیره و یا پر رنگ ممکن است، البسه روشن تر را خراب نماید.

  • شست و شو با آب سرد

دقت نمایید دمای آبی که برای شست و شو شال و روسری استفاده می نمایید بهتر است پایین باشد. زیرا آب گرم باعث از بین رفتن الیاف و طرح و رنگ پارچه می شود.

  • شست و شو لباس خاص زنانه با شوینده قوی ممنوع!

برای شست و شو البسه خاص نیازی به شوینده های قوی نیست. زیرا شست و شو لباس های خاص زنانه با شوینده های قوی الیاف، جنس و رنگ آن ها را از بین می برد. و این پوشاک رنگارنگ و زیبای شما در مدت زمان کمی شکل خود را از دست داده و غیرقابل استفاده می شوند.

پس برای این البسه بهتر است از شوینده های ملایم و مخصوص به آن ها استفاده نمایید.

  • نحوه صحیح خشک کردن لباس های خاص

انواع البسه بعد از شست و شو بهتر است در فضای باز و در معرض نور غیر مستقیم قرار دهید. اینکار باعث از بین رفتن باکتری های باقی مانده سطح لباس خواهد شد. لباس های خاص نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما اگر بعد از شست و شو لباس های خاص زنانه امکان خشک نمودن آن را در فضای آزاد ندارید، بهتر است آن ها را  روی رخت آویز و با فاصله از یکدیگر قرار دهید. با اینکار امکان عبور هوا و تبخیر رطوبت را برای شال و روسری های خود فراهم می نمایید.

جمع بندی

شست و شو و یا نگهداری لباس های خاص زنانه یا دیگر البسه، تا حدودی به جنس محصولی که می خرید نیز بستگی دارد. زیرا هرچقدر هم که شما در نگهداری آن کوشا باشید، اگر از جنس خوبی برخوردار نباشد، پارچه ها در مدت زمان کمی تغییر شکل داده و ماندگار نخواهند بود.

از این رو ما در مجموعه خانه شلوار از بهترین البسه را با بالاترین کیفیت ارائه می نماییم. شما با هر سلیقه ای می توانید از طرح های متنوع این مجموعه برای خرید لباس زنانه اقدام نمایید.

وب سایت این مجموعه دارای نماد اطمینان الکترونیک بوده و فضای امن را برای خرید های شما به وجود آورده است. با خرید از فروشگاه خانه شلوار کیفیت را با قیمت های مقرون به صرفه تجربه نمایید.

به این صفحه امتیاز دهید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *