• ورود
  • عضویت

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

نام نمایشی ضروری می باشد

شماره همراه ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

شماره همراه یا ایمیل ضروری می باشد
1 آذر 1401

انواع بارانی زنانه

یکی از البسه های مهم و پرطرفدار پاییزی، لباس های بارانی می باشند. این پوشاک همانطور که از نامشان پیداست بیشتر در روزهای بارانی به جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل لباس مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا جنس آن ها از پارچه های است که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم هستند. اما به طور کلی مدل های این البسه آنقدر متنوع و زیبا است که گاه فرقی نمیکند باران ببارد یا خیر! تنها با کمی ابری شدن هوا به خصوص در فصل های سرد، اکثر افراد به سراغ این لباس ها خواهند رفت. زیرا استفاده از انواع بارانی زنانه در یک استایل پاییزی یا زمستانی تاثیر بسیاری در زیبایی بیشتر شما خواهد داشت.

بارانی چیست؟

انواع بارانی زنانه معمولا لباس هایی هستند که با سایز های مختلف با استفاده از پارچه هایی مقاوم در برابرآب تولید می شوند. اکثر بانوان نوع بلند این لباس ها را با بوت و شال های زیبا در فصل های پاییز و زمستان ست می نمایند. اما استفاده از آن برای فصل بهار که بارندگی زیاد است نیز بسیار مناسب می باشد. زیرا پارچه های بارانی معمولا گرمای کمتری نسبت به پارچه های پشمی، فوتر و دیگر انواع آن، ایجاد می نمایند. و برای استفاده از آن ها در فصل های سرد حتما از شومیز های گرم و بافتنی استفاده نمایید.

اگر قصد خرید ابن پوشاک کاربردی و زیبا را دارید، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید.

انواع بارانی از نظر جنس پارچه

  • پارچه میکرو: این نوع پارچه نسبت به دیگر انواع آن ها بسیار با دوام و سبک است. همچنین میزان نفوذ پذیری آب به آن متوسط بوده. از این رو برای تولید انواع بارانی زنانه گزینه مناسبی است. و برای شست و شو در ماشین لباس شویی هم آسیبی به آن وارد نمی شود.
  • گاباردین: یکی از پارچه های گران قیمتی که برای دوخت بارانی ها مورد استفاده قرار می گیرند، پارچه های گاباردین می باشد. این پارچه دارای ضخامت و استحکام بالایی می باشد. همچنین به دلبیل خاصیت ایستایی بهتری که نسبت به دیگر پارچه ها دارد، از آن برای تولید کت های اداری و رسمی نیز استفاده می شود.
  • پارچه PUL: پارچه پلی یورتان لمینت که با نام اختصاری PUL شناخته می شود، نوعی پلی استر با لایه پشت پلاستیکی است که توسط لایه نازک ضد آب پوشش داده می شود. از این رو لباس های بارانی از این جنس دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب می باشد. همچنین دارای انعطاف و نرمی، مقاومت بالا نیز هست.
  • چرم: کاپشن و بارانی های چرم، یکی از پرطرفدار ترین البسه برای بیشتر بانوان و حتی آقایان است. که در دو نوع چرم مصنوعی و طبیعی وجود دارد. و پارچه های چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی نازک تر بوده، ایستایی کم و قیمت کمتری دارد.
  • پارچه شمعی: این پارچه دارای انواع مختلفی است و با توجه به ضخامتش، کاربرد مختلفی دارد. پارچه های شمعی دارای انواع پشت نقره ای، پشت پلاستیکی و پارچه شمعی مموری است. نوع مرغوب این پارچه ها، نسوز، ضد آب و مقاوم در برابر سایش است.
  • پارچه TPU: در ساخت این نوع پارچه از روکش ترموپلاستیک پلی اورتان استفاده می شود. از ویژگی های این پارچه می توان به لطافت، انعطاف پذیری و سازگاری با محیط زیست اشاره نمود. اما تنها ایراد آن دوام کم آن نسبت به دیگر پارچه های می باشد.

انواع بارانی بر اساس قد

لباس های پرطرفدار بارانی معمولا در انواع بلند و کوتاه وجود دارند. که هر کدام از آن ها برای استایل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو در این بخش ست های مختلف با این لباس های جذاب را بررسی می نماییم.

  • استایل مناسب با انواع بارانی کوتاه: اگر قصد خرید بارانی کوتاه در فصل پاییز یا زمستان را دارید، بهتر است از رنگ‌های خاکی، بژ ، طوسی و…. که مناسب این فصل هستند را انتخاب نمایید. زیرا این رنگ‌ها به زیبایی با رنگ‌های گرم ست می‌شود. و ترکیب آن ها با نیم بوت، چکمه‌های کوتاه و شلوار لی بسیار زیبا می باشد.
  • استایل با بارانی بلند: این مدل از انواع بارانی زنانه برای ست با با نیم ‌بوت و یا نیم ‌چکمه با پاشنه‌های کوتاه بسیار مناسب می باشد. و اگر بارانی شما رنگ تیره‌ای دارد زیر آن می‌توانید از انواع لباس‌ها با هر رنگی استفاده کنید. به خصوص هنگامی که بارانی خود را باز می گذارید، بافت‌های روشن مانند کرم جلوه خاصی برای استایل شما به وجود می آورد.

جمع بندی

با رسیدن هر فصل، انتخاب لباس مناسب برای آن از واجبات است.پس اگر به فکر روزهای بارانی سال هستید، و می خواهید با خیال راحت از خانه بیرون بروید، پیشنهاد فروشگاه خانه شلوار به شما خرید بارانی برای روزهای پاییزی و زمستانی شما است. چه بسا با توجه به جنس های مختلف انواع بارانی زنانه، از مدل های نازک ان می توان در فصل بهار نیز استفاده نمود.

خرید لباس زنانه از مجموعه خانه شلوار، تجربه ای متفاوت و ماندگار است.

5/5 - (2 امتیاز)

فهرست مطالب

یک پاسخ

  1. 1 – با انتشار هر پست، 1 میلیون تومن پول بدست بیارید ماهی 30 میلیون درآمد اضافی

    2 – قدرت سایت شما (Domain authority) چنده ؟این خیلی بَده که سایت شما بیش از یکسال از تولدش گذشته باشه ولی هنوز قدرتش یا Domain authority سایتتون کمتر از 10 باشه برای همینه که تو گوگل رتبه ندارید

    3 – میتونید کمتر از دو هفته خط اول گوگل بیاید – مستند و مثال واقعی از زبان آقای عادل طالبی متخصص سئو

    4 – بزارین بهتون یاد بدم خودتون قدرت سایتتون رو بالا ببرید و بیاید خط اول گوگل تو 14 روز

    برای ارتباط با من کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *